Refund policy
(Nederlands hieronder)
Returns
We do our best to inform you about the products through the product description, mentioning dimensions and clear pictures. You should have a good reason to return the item. Including: if the item is broken, or if you have received the wrong item. Please note that items that are clearly meant for personal use are not returnable, such as earrings, or cups that have been used to drink.
Our policy lasts 15 days. If 15 days have gone by since your purchase, unfortunately, we can’t offer you a refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.
Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.
Additional non-returnable items:
– Gift cards
– Downloadable software products
– Some health and personal care items
To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.
Please do not send your purchase back to the manufacturer.
There are certain situations where only partial refunds are granted (if applicable)
– Book with obvious signs of use
– CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened
– Any item not in its original condition is damaged or missing parts for reasons not due to our error
– Any item that is returned more than 15 days after delivery
Refunds (if applicable)
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.
Late or missing refunds (if applicable)
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next, contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at pay@eenstip.nl
Sale items (if applicable)
Only regular-priced items may be refunded, unfortunately, sale items cannot be refunded.
Gifts
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.
If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and he will find out about your return.
Verzending
To return your product, you should mail your product to: een stip, Delftsestraat 9, 3013AB Rotterdam, Netherlands
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you, may vary.
If you are shipping an item over 70€, you should consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
NL:
artikel retourneren
We doen ons best om u te informeren over de producten via de productbeschrijving, met vermelding van afmetingen en duidelijke afbeeldingen. Je moet een goede reden hebben om het artikel terug te sturen. Inclusief: als het artikel kapot is, of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Houd er rekening mee dat items die duidelijk bedoeld zijn voor persoonlijk gebruik niet worden teruggenomen, zoals oorbellen of kopjes die zijn gebruikt om te drinken.
Ons beleid duurt 15 dagen. Als er 15 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van teruggave. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Extra niet-retourneerbare artikelen:
– Cadeaubonnen
– Downloadbare softwareproducten
– Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging
Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden toegekend (indien van toepassing)
– Boek met duidelijke gebruikssporen
– CD, DVD, VHS-tape, software, videogame, cassetteband of vinylplaat die is geopend
– Elk item dat niet in zijn originele staat is, is beschadigd of ontbreekt om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
– Elk item dat meer dan 15 dagen na levering wordt geretourneerd
Restituties (indien van toepassing)
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te melden dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen teruggave heeft ontvangen, controleert u eerst opnieuw uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit alles hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via pay@eenstip.nl
Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen artikelen niet worden terugbetaald.
Cadeaus
Als het artikel is gemarkeerd als cadeau bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.
Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft verzonden om u later te geven, sturen wij een terugbetaling naar de cadeaugever en hij zal uw retour vernemen.
Verzending
Om uw product te retourneren, moet u uw product mailen naar: een stip, Delftsestraat 9, 3013AB Rotterdam, Nederland
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u een item verzendt vanaf € 70, zou u moeten overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel ontvangen.